Despre noi

Traduceri BPT a fost înființată cu scopul de a oferi servicii profesionale de traducere și interpretariat companiilor din România și celor din piața internațională care doresc să desfășoare activități comerciale pe teritoriul țării noastre și au nevoie de un partener viabil pentru dialogul cu autoritățile, clienții și colaboratorii locali.

Pentru ca ne adresăm mediului de afaceri, am deschis prima locație a biroului nostru de traduceri și interpretariat într-o zonă centrală a capitalei, ușor accesibilă de către clienți, urmând ca în perioada următoare să deschidem filiale pe teritoriul țării pentru a deservi cât mai mulți clienți interesați de servicii profesionale de traduceri și interpretariat.

Profesionalism & Expertiza

Ne reprezintă profesionalismul, expertiza în domeniu, capacitatea ridicată de acoperire a cererilor atât prin echipa proprie de experți-traducători și interpreți cu o experiență profesională remarcabilă în domeniu cât și prin colaboratori tradiționali cu experiență prin intermediul cărora asigurăm oferirea de servicii de traduceri și interpretariat la un nivel de o calitate superioară și într-un timp foarte scurt raportat la capacitatea birourilor existente în piață la ora actuală.

Gama completă de servicii pe care le oferim pentru companii sunt: traduceri autorizate, traduceri legalizate, traduceri specializate, traduceri website-uri, traduceri tipizate, traduceri licitații, traduceri pentru românii din diaspora, apostila Haga și supralegalizări, interpretariat simultan și consecutiv.

Viziunea companiei noastre este de a oferi fiecărui client servicii de traduceri legalizate, autorizate și interpretariat de calitate, livrate la timp și la prețuri competitive. Compania urmărește să atingă excelența prin fiecare serviciu oferit, având țelul de a deveni etalon în domeniu nu doar pe piața din Romania, ci și pe cea europeană.

Misiunea noastră este de a transforma biroul de traduceri și interpretariat într-unul dintre cele mai performante și tehnologizate din piață și de a dezvolta o rețea de colaboratori profesioniști și o echipă numeroasă de angajați care să adere la viziunea noastră și să ofere o experiență de colaborare inedită clienților.

Pornind de la această misiune, ne vom asuma o responsabilitate majoră în a implementa metode de lucru elaborate, inovative și revoluționare pentru a putea atinge și oferi cel mai ridicat nivel al calității și a oferi siguranța profesionalismului și a respectării normelor deontologice în traduceri și interpretariat.

Prin sistemele inovatoare de management al comenzilor, traducătorilor, clienților și automatizarea pe cât de mult posibil a proceselor pe care traducerile le implică (formatare, OCRizare, preluare informații standard) activitatea firmei se va putea concentra preponderent pe a oferi servicii de calitate în timpi record.

În contextul obiectivelor pe termen lung, având în vedere intensificarea relațiilor comerciale între țara noastră și piața internațională, înființarea de incubatoare de afaceri, realizarea de acțiuni pentru stimularea comerțului, intensificarea exportului de servicii și produse, dar și a importului din anumite țări cu limbi oficiale rare, suntem încrezători că în scurt timp vom deveni prima alegere ca birou de traduceri și interpretariat pentru aceste tipuri de clienți.

Apelează acum la biroul nostru de traduceri și interpretariat simultan și consecutiv și unul dintre membrii echipei va fi alocat contului dumneavoastră pentru managementul relației noastre comerciale pentru a asigura o comunicare eficientă și un răspuns rapid la solicitările pe care le transmiteți către noi.

Aparatură profesională

Pentru furnizarea serviciilor noastre de traduceri și interpretariat folosim aparatură profesională de ultimă generație și programe software de specialitate care ne permit automatizarea proceselor de traduceri înainte de includerea în procesul de verificare a calității și a proceselor de preluare și management al comenzilor într-un timp foarte scurt, oferind astfel servicii de calitate la un preț concurențial.

Motivul pentru care am realizat investiții în aceste tehnologii de ultimă generație este dat de faptul că în prezent, elementul principal care face diferența în piața traducerilor imediat după calitate, constă în timpul de execuție. Există o serie de lucrări pentru care dumneavoastră, clientul nostru, aveți nevoie de un timp foarte scurt de răspuns din partea furnizorilor de servicii de traduceri: legalizarea actelor de la notarii publici, documentele necesare călătoriei în străinătate, achiziții/schimburi cu cetățeni străini, vânzări de mașini, fuziuni de companii, vânzări de companii, toate acestea fiind situații în care veți avea de câștigat mai mult dacă reușiți să vă finalizați lucrările la timp.

Echipa BPT Traduceri

Membri echipei noastre vor raspunde cererilor dvs.

Elisabeta Stan

General Manager

Experienta in managementul afacerilor si domeniul juridic.

Olivia Virna

Director Executiv

Experienta in activitati birouri de traduceri si interpretariat.

Ana Hempel

Manager Proiecte

Coordonator de proiecte de traduceri si interpretariat.

Arhivarea documentelor dumneavoastră.

Vă asigurăm preluarea comenzilor direct din website, prin efectuarea plății cu cardul sau cu transfer bancar și livrarea traducerilor prin același canal electronic, putând astfel acoperi întreg Bucureștiul, cât și toate orașele țării. Oferim de asemenea serviciile noastre și pentru firmele din străinătate în situația efectuării de tranzacții comerciale cu țara noastră care generează necesitatea traducerii de documente.

Plasează o comandă prin cele 4 opțiuni și beneficiază de un discount de 5 % la serviciile noastre de traduceri autorizate, traduceri legalizate, traduceri specializate, interpretariat simultan si consecutiv, apostilare si supralegalizare :
Formularul online de comandă
Direct în Facebook Messenger
Telefonic la numărul: 0787.336.172
Prin e-mail la adresa: office@traduceri-bpt.ro